Thursday, 2 August 2012

HIM ♥ ~~~ ♥ HER

Tak!!! entry ni bkn kaitan dgn saya...ni kaitan dgn HIM ♥ ~~~ ♥ HER...seriously...kalau nk tgu saya..saya umur 26 baru nak lgsg..n I have my own reason...xsbr nk tgu winter..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.nak tgu majlis HIM ♥ ~~~ ♥ HER.....confirm sy tdo rumah HER nanti...kat Perak...xpnah dtg Perak...alang2 tu....leh ronda2 sekali kan...kan..kan..#smbil menyelam minum ayak# ....hehe..korg mesti tkejOt kan....bila..HER announced about HER status kan....korg paham x yg saya maksudkan ni cpe....?????meh saya tunjuk gmbr..:-)..


ha....korang kenal kan kek ni..ni la...HIM ♥ ~~~ ♥ HER yg saya maksudkan...sedikit gmbr yang HER kongsikan dgn saya walaupon saya xpergi majlis HER tu.....2 hari sblom HER nak wat mjlis ni...baru bgtau saya!! sedih amat! -_- .....sbb saya nk sponsor baju time majlis HER tu...tp HER bgtau lewat..nk mai Perak mmg xdan la kan...so I wish U smoga majlis lancar mse tu...:-) ....korang percaya xckp saya nih...????meh2..saya tunjukkan bukti yg lg besar!

HIMMMMMMMMMMMMMM........


HERRRRRRRRRRRRRRR.....

YA ALLAH,,xsangka...!! ni ke SAHABAT sy..xsgka..korg smua dah bsar2 blaka.....smua dah n bakal jd milik org lain...amin...:-) hny korg je yg tahu spe HIM ♥ ~~~ ♥ HER ni...identiti sbnarnya diorg..:-) saya xmau tayang gmbr byk2...cukup la skadar sahabat rapat sy..a.k.a. korg smua dpt tgk gmbr nih n korg pon knal kan....:-) hantaran...ni je yg HER bg kat sye....


saya sgt sgt sgt suke majlis HIM ♥ ~~~ ♥ HER.....sbnrnye,,sy nk tulis entry untuk bufday HER 3/7 ......da alang2...tulis skali pasal benda alah nih....:-) tahniah!!! 

cc to HER ......
#syg kamo!!! dunia akhirat!!
#shbt sy till jannah....
#im happy 4 both of u
#smoga dgn ikatan ini akan menambahkan lg kecintaan buat Allah dan RasulNya
#ko byk bg nasihat yg akan ak ingat smpai bile2
#xterbalas budi baik ko
#amar-amani shbtku ♥ ~~~ ♥ (rindunya)

cantiknya cincin HIS.....

las......sy Doakan yg terbaik buat HIM ♥ ~~~ ♥ HER ....


AMIN YA RABB ....(full of sadness)
  

1 comments:

ainishahirrah said...

thanks a lot izzah :') my sahabat till jannah <3

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...